نوشته شده توسط : sibesalamati

عرق زنیان

 

زنیان گیاهی از تیره چتریان، بوته‌ای، علفی، یک‌ساله و بدون کرک به ارتفاع 30 تا 90 سانتی‌متر و پر شاخ و برگ است. زنیان میوه نوعی گیاه است که به فارسی «زنیان» و گیاه آن در کتب طب سنتی با نامهای "انیسون بری" و "کمون حبشی" نامیده شده است.

از خواص زنیان علاوه بر کاربرد آن در آشپزی به عنوان ادویه، خاصیت دارویی و نگه دارنده مواد غذایی بودن آن است، همچنین در تهیه پودر کاری، ترشیجات، بیسکویت و مواد خوراکی از آن استفاده می‌شود. از رایحه میوه گیاه زنیان در دهان‌شویه‌ها و خمیر دندان‌ها استفاده می‌شود. یکی دیگر از خواص زنیان به عنوان ضد کرم و ضد حشره است.

 

خواص عرق زنیان

عرق زنیان درمان کننده استئوآرتریت است عرق زنیان خشکی شانه ها و التهاب آرنج را برطرف میکند عرق زنیان کشیدگی و التهاب تاندونها را درمان میکند ضد نفخ ضد انگل و قارچ باد شکن ضد ترشی معده ضد تهوع خلط آور و تقویت معده مقوی قوای جنسی هضم غذا سوء هاضمه رفع گرفتگی گوش مفید برای ترک اعتیاد مواد مخدر ضد تشنج سکسکه مفید برای بیماریهای عصبی

 

طریقه مصرف عرق زنیان

طریقه مصرف : پس از هر غذا نصف استکان

 

طبع عرق زنیان

طبیعت عرق زنیان گرم می باشد

 

[box type="info" align="" class="" width=""]برای خرید عرق زنیان کلیک کنید

فروشگاه عرقیات

[/box]

[box type="info" align="" class="" width=""]برای دیدن گالری شرکت کلیک کنید

تصاویر شرکت

[/box]



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sibesalamati

روش هایی برای افزایش هوش از سنین بارداری گرداوری شد

روش هایی برای افزایش هوش از سنین بارداری

 

معمولا افزایش هوش در بچه ها یک امر اجباری نیست ، آنها خود باید تمایلی به انجام برخی از امور داشته باشند در غیر این صورت نمی توانند موفق شوند . حضور والدینی آگاه و با اطلاعات عمومی خوب می تواند به پرورش یافتن فرزندی باهوش کمک بیشتری کند. گاهی اوقات نیاز است تا برای این هوش بهایی از بارداری تا سن بالاتر بپردازید ، بنابراین والدین عزیز برای این کار عزم خود را جزم کنند تا بتوانند از این شرایط به نفع خود بهره ببرند.

در زمان بارداری یکی از مهم ترین شرایط برای هوش بچه ها چک کردن عملکرد صحیح بدن مادر است. هر بیماری که در مادر وجود داشته باشد می تواند به نوعی بر روی جنین تأثیرگذار باشد. به عنوان مثال تیروئید می تواند با کم کار شدن خود بر روی توانایی مغزی فرزند شما مؤثر باشد. برای آنکه بتوانید فرزندی باهوش را پرورش دهید بهتر است تا از رژیم پرپروتئین استفاده کنید. این رژیم علاوه بر جلوگیری از چاقی شما می تواند به هوش فرزندانتان هم کمک نماید و ضریب هوشی او را تغییر دهد. فولیک اسید ، آهن و ویتامین های خود را در زمان تعیین شده مصرف کنید ، همه ی این موارد بر باهوشی یک جنین تأثیر دارد. سعی کنید تا جنین داخل رحم خود را ناز بدهید و با او صحبت کنید.

پس از طی شدن دوره بارداری زمانی فرا می رسد که این نوزاد از بدن شما خارج می شود. از این پس تا سنی که او را از شیر خواهید گرفت وظیفه ی بسیار سنگین تری را برعهده دارید. سعی کنید برای بهبود ضریب هوشی او تنها از شیر خودتان برا تغذیه اش استفاده کنید. فرزند خود را به گوش دادن موسیقی آرام و شاد عادت دهید. قطعا هر بار با شنیدن این موسیقی تغییری را در او مشاهده خواهید که نشان دهنده فعالیت مغزی او می باشد.

هیچ گاه به صورت بچگانه و نامفهوم با فرزند خود صحبت نکنید ، سعی کنید که برخی از مسائل را به صورت تذکر یا صحبت جدی مطرح کنید. در چشمان فرزند خود نگاه کنید تا ذهن او را با خود درگیر کنید. سعی کنید تا در فضای خانه و بیرون اجازه دهید که فرزند شما آزادانه رفتار کند. هیچ گاه دائما به او امر و نهی نکنید و انجام دادن برخی از کارهای مناسب را در او منع نکنید.سعی کنید برای افزایش هوش فرزند خود در رژیم غذایی او حتما از منابع غذایی همچون آهن ، فیبر ، سبزیجات ، پروتئین  و . . . استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 | نظرات ()