6 روش ساده برای آب کردن چربی شکم
نوشته شده توسط : sibesalamati

6 روش ساده برای آب کردن چربی شکم

 

معمولا چربی هایی که در حفره شکمی جمع می شوند، مشکلات بزرگی را ایجاد می کنند. اگر چربی زیادی در کمر خود دارید حتی اگر زیاد سنگین وزن نباشید، باز هم باید به فکر خلاص شدن از شر این چربی ها باشید. چربی شکم معمولا با اندازه گیری محیط اطراف کمر سنجیده می شود. شما می توانید به کمک روش های ساده زیر از شر این چربی ها خلاص شوید.

 

از مصرف شکر و نوشیدنی های شیرین شده اجتناب کنید:

شکری که به مواد غذایی افزوده می شود بسیار ناسالم است. مطالعات انجام شده نشان می دهد این ماده اثرات بسیار مضری بر روی سلامت متابولیک دارد. شکر اضافه شده به خاطر مقادیر زیادی از فروکتوز که در خود دارد می تواند به چربی شکمی منجر شود.

 

مصرف پروتئین بیشتر استراتژی طولانی مدت عالی برای کاهش چربی شکمی است:

پروتئی یکی از درشت مغذی های مهم برای کاهش وزن است. مطالعات نشان می دهد این ماده هوس خوردن را تا 60 درصد کاهش می دهد و متابولیسم را تا 80 الی 100 درصد بیشتر می کند. اگر هدف شما کاهش وزن است پس اضافه کردن پروتئین می تواند تغییرات زیادی ایجاد کند.

 

مصرف کربوهیدرات در رژیم غذایی را محدود کنید:

محدود کردن کربوهیدرات در کاهش چربی شکمی بسیار موثر است. زمانی که مصرف این ماده را کمتر می کنید اشتهای شما نیز کاهش پیدا می کند. مطالعات نشان می دهد رژیم غذایی با کربوهیدرات اندک می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند.

 

غذاهای غنی از فیبر مصرف کنید:

فیبر رژیمی غذایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مصرف مقدار زیاد فیبر به کاهش وزن کمک خواهد کرد. فقط به خاطر داشته باشید که همه فیبرها به شکل یکسان ایجاد نشده اند. شواهد نشان می دهد که فیبر رژیمی غذایی محلول در آب می تواند چربی شکمی را کاهش دهد.

 

تمرینات ورزشی در کاهش چربی شکمی بسیار موثرند:

تمرینات ورزشی به دلایل مختلف اهمیت زیادی برای افراد دارند. شما می توانید به کمک ورزش، زندگی طولانی و سالمی داشته باشید و از بروز بیماری هایی همچون دیابت پیشگیری کنید. یکی از مزایای شگفت انگیز ورزش کمک به کاهش چربی های شکمی است.

 

غذاهای خود را بررسی کنید و ببینید چقدر غذا می خورید:

چیزی که در وعده های غذایی خود می گنجانید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با اینحال بیشتر افراد واقعا همه مواردی که مصرف می کنند را پیگیری نمی نمایند. اگر می خواهید مصرف پروتئین را تا 25 الی 30 درصد افزایش دهید، خوردن غذاهای غنی از پروتئین کافی نیست. باید واقعا مقدار پروتئینی که مصرف می کنید را بسنجید و ببینید چه موادی برایتان مفید است. هر روز مقدار غذایی که می خورید و کالری هایی که دریافت می کنید را یادداشت کنید. سپس بر اساس این مقادیر، رژیم غذایی خود را تنظیم نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: